Skip to main content
Vacancies overview page
Werken bij Sint-Lievenspoort
Publicatiedatum
15.04.2024

ICT-helpdeskmedewerker

Je staat in voor eerstelijnsondersteuning en voor een snelle afhandeling van gebruikersvragen.

Belangrijke info

Location
Gent
Arbeidsduur
Deeltijds
Contractduur
Vast contract
handen van 2 personen wijzen zaken aan op een scherm

Functieomschrijving

Als ICT-helpdesk ben je het aanspreekpunt voor onze medewerkers voor vragen die te maken hebben met ICT. Je staat in voor eerste-lijns-ICT-ondersteuning en bent verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van gebruikersvragen.

Daarnaast ondersteun je het ICT-team door het installeren, onderhouden en herstellen van ICT-materiaal in de organisatie

Functievereisten

  • Je beschikt over een diploma informatica of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring met ICT of in de non-profitsector is niet noodzakelijk, maar wel mooi meegenomen.
  • Je bent vaardig met moderne informatica- en communicatietools zoals Windows, Microsoft365, Android,… of bereid je daarin bij te scholen.
  • Je werkt proactief en neemt initiatief om processen te verbeteren waar mogelijk.
  • Je kan je inleven in de eindgebruiker en bent vriendelijke en behulpzaam.
  • Je neemt initiatief en bent proactief
  • Je kan vlot communiceren met eindgebruikers en kan technisch vakjargon omzetten in begrijpelijke taal.

Aanbod

  • Contract van onbepaalde duur
  • Aanvang: zo snel mogelijk
  • Verloning volgens: IFIC 11
  • Vergoeding woon-werkverkeer

Interesse?

Meer informatie over Sint-Lievenspoort vind je op onze website.
Voor een uitgebreid functieprofiel kan je terecht bij Carolien Vercammen, diensthoofd Mens & Organisatieontwikkeling.

Selectieprocedure

Bezorg je sollicitatiebrief met CV (foto facultatief) voor 30 april 2024 aan Carolien Vercammen via carolien.vercammen@sintlievenspoort.be

De selectiegesprekken zullen doorgaan in de eerste week van mei.