Functieomschrijving
Als ICT-helpdesk ben je het aanspreekpunt voor onze medewerkers voor vragen die te maken hebben met ICT. Je staat in voor eerste-lijns-ICT-ondersteuning en bent verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van gebruikersvragen.
Daarnaast ondersteun je het ICT-team door het installeren, onderhouden en herstellen van ICT-materiaal in de organisatie
Functievereisten
- Je beschikt over een diploma informatica of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring met ICT of in de non-profitsector is niet noodzakelijk, maar wel mooi meegenomen.
- Je bent vaardig met moderne informatica- en communicatietools zoals Windows, Microsoft365, Android,… of bereid je daarin bij te scholen.
- Je werkt proactief en neemt initiatief om processen te verbeteren waar mogelijk.
- Je kan je inleven in de eindgebruiker en bent vriendelijke en behulpzaam.
- Je neemt initiatief en bent proactief
- Je kan vlot communiceren met eindgebruikers en kan technisch vakjargon omzetten in begrijpelijke taal.
Aanbod
- Contract van onbepaalde duur
- Aanvang: zo snel mogelijk
- Verloning volgens: IFIC 11
- Vergoeding woon-werkverkeer
Interesse?
Meer informatie over Sint-Lievenspoort vind je op onze website.
Voor een uitgebreid functieprofiel kan je terecht bij Carolien Vercammen, diensthoofd Mens & Organisatieontwikkeling.
Selectieprocedure
Bezorg je sollicitatiebrief met CV (foto facultatief) voor 30 april 2024 aan Carolien Vercammen via carolien.vercammen@sintlievenspoort.be
De selectiegesprekken zullen doorgaan in de eerste week van mei.