Functieomschrijving
In het Centrum voor Ambulante Revalidatie Sint-Lievenspoort kom je terecht in een hecht en gedreven team van medewerkers die zich dagelijks inzetten om professionele zorg aan onze zorggebruikers en hun context te verlenen. We bieden steeds zorg op maat, rekening houdend met de hulpvraag. Met het bio-psychosociaal model als denk- en werkkader (ICF-WHO) bereiken we een optimale participatie van elke zorggebruiker in het dagelijks leven.
Als logopedist en als lid van een multidisciplinair team sta je in voor de behandeling van kinderen en adolescenten met een gehoor- of taalstoornis. Je volgt in nauw overleg met de zorggebruiker, de context en andere (zorg)actoren de doelstellingen van het individueel behandelplan op.
Functievereisten
- Je beschikt over een diploma bachelor of master in de logopedie.
- Je bent geboeid door het werken met kinderen en adolescenten met een communicatiestoornis en hun context.
- Je houdt van het werken in een team.
- Je hebt kennis van de doelgroep en VGT of bent bereid je bij te scholen.
- Je beschikt over een grote dosis flexibiliteit, verantwoordelijkheidszin en zelfstandigheid.
Aanbod
- Vervangingscontract wegens moederschapsbescherming, pré- en postnatale rust, met zo snel mogelijke indiensttreding.
- Je werkt op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
- Verloning volgens IFIC: categorie 14.
- Vergoeding woon-werkverkeer (gratis treinabonnement, fietsvergoeding).
- Naast werken in een fijn team bieden we je een uitdagende en coachende werkomgeving aan met kansen om te ontwikkelen, waarbij je dagelijks het verschil kan maken voor de zorggebruiker.
Interesse?
Voor meer informatie over Sint-Lievenspoort of over de job kan je terecht bij Ilse De Cooman, diensthoofd logopedie en audiologie. Bezorg je sollicitatiebrief met CV (foto facultatief) ten laatste 4 oktober 2025 aan Ilse De Cooman, i.decooman@sintlievenspoort.be.
Selectieprocedure
Een eerste screening zal gebeuren op basis van ingediende kandidaatstellingen.
Nadien worden selectiegesprekken in onderling overleg met de kandidaat ingepland.